En trevlig lunch =)

Idag käkade jag lucnh med Helen på någon kina resturang i närheten av sveavägen ;) jag har nog sämsta lokalsinnet i hela sthlm =)  Men jag tycker inte att det gör något =) hihi.. Men iaf, det var riktigt längesen jag träffade henne, så det var riktigt trevligt =) och det var mycket god mat! =) Så vi bestämde att vi ska käka lunch någon dag nästa vecka också =D kalas ju =) .. haha juste, fick 3 st riktigt sköna låtar till mobilen också =D haha.. riktigt roliga =D du kanske får höra dem någon dag om du har tur?! ;) *Blinkii blinkii*


J
ag lääääängtar till lönen, för jag har typ INGENTING kvar på mitt kort =( illa ju..


Jag känner att det kommer hända i helgen, det kommer bli bra !


Nu ska jag tjäcka lite tv.. ;D
byebye
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0