Ett inlägg.

Igår var det riktigt trevligt. Vi åt god mat och fika och sånt upp hos moster. sedan drog jag ut på krogen med J & L. Vart gick vi tror ni? ehmm.. Roberts eller? aa, typ ! =P har man något annat val om man ska festa med dem? Nej ?!
Det var schysst stämmning, inte så mycket folk när vi kom dit, men sen kom det lite fler.. Jag och J tänkte spela lite biljard, men efter typ några timmar kollade varför inte vi fått spela något än, nej då hade dem BYTT sida på pappret och massa andra hade skrivigt upp sig, snällt snällt..och sedan snackade jag med någon gubbe där och han sa att vi inte fick skriva upp oss båda två tillsammans heller, utan man skulle "möta vinnaren" ..hur kul är de? jag och J skulle ju spela mot varandra.. men icke!! där sprack dem planerna ! =P
Och inte bakis ett dugg idag, hur skönt som helst ! =) det var tydligen inte J heller, men ångest, är vi förvånade? humm.. ;D

Ikväll spelade faktiskt jag R och T bingolotto ! =D haha, T vann en ny lott, kul kul... själv vann jag ingenting !! =(
men det var roligt iaf, lite annurlunda ! =D men vi hann inte spela, eller valde att inte spela guld grejen, för vi ville se motorsågsmassagen, hade inte sätt den så ville gärna göra det, men måste säga att den inte var speciellt bra faktiskt.. den var bara äcklig.. sen så hade den inge bra slut heller, det var trist.. =P hehe.. ska försöka inte klaga för mycket ;) hihi..

Imorgon ska jag inte göra ett skit tror jag..bara ha lite ångest för att man ska upp och jobba på Tisdag ! =)
(Som alla andra veckodagar) =P

Nu funderar jag seriöst på att sova, blev ju ganska sent igår innan man väl somnade..! så de så.. Gonatt!
Bye bye


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0