HAHAHAHAHAH ROLIGASTE PÅ LÄNGE !!!

Jag blev sugen på att lyssna på låten hultsfredsfesitvalen med Björn Rosenström så sökte den på Youtube.
Och efter jag lyssnat klart på den så kollade jag lite på andra låtarna också, då ser jag Pojkarna som busar, sen bilder på simpsons som typ visningsbild för klippet, så jag klickar på de för att se om det är några sjuka bilder å sånt. Och efter 1.2 min så kommer SÖREN upp, inte vilken SÖREN som helst utan SÖREN STADELL !!!!


MOHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHA

Gissa om jag fick en chock lixom, vem fan har satt in en bild på honom i den musikvideon lioxom?! =D HAHAHA...

Det kommer nog bli Dagens bästa alltså !!! =D FAn va kul !



Vill du se den? Youtube.se Björn Rosenström, Pojkarna som busar, med bild på simpsons, Efter 1,2 min !! =D
Kommentarer
Postat av: Tina

HAHAHAH jag måste kolla :D

2008-03-17 @ 14:40:49
Postat av: Anna

Gör de, jag blev helt chockad =D

2008-03-17 @ 14:52:20
URL: http://Annisen2.blogg.se
Postat av: mikaela

haha lol sören är en kändis XD

2008-03-17 @ 17:17:51
URL: http://daleke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0