Kväll.

kväll o kväll vet jag väl inte med efter middags tid iaf =)

Kom precis hem från promenad med Daleke. vi gick en bit mot vada och tillbaka=) sedan skulle jag hem och äta, det blev korv och makaroner. det var riktigt gott =)

Idag tog jag hem allting, känns konstigt, och tomt. kändes inte bra.

T och R fick sin lägenhet i Sollentuna idag. Grattis grattis mig, som slipper dem ;) hahaha.. nerå. men det är väl kul för dem antar jag =) och samtidigt fick jag reda på att mamma o pappa planerat att ta mitt rum och göra om och så, och att det skulle bli så tomt här hemma, men dem planerna höll inte länge, för nu är jag hemma på heltid igen ;)
även om jag inte vill de.

När kommer min vän komma och fråga om jag vill flytta in hos han/henne?!? =D läängtar lixom!!

Nu ska jag gå ner en vånging och vara lite social och dricka en kopp kaffe =)
byebye


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0