Onsdag.

Inte gjort mycket idag, jobbade för inc som jag även ska göra på Fredag. När jag kom hem så kollade jag på Våra bästa år, det börjar faktiskt bli intressant igen, och man vet inte riktigt vad som ska hända, (som man kunde förutse förut.) så eftersom jag är ledig imorgon ser jag fram imot att kolla vad som ska hända här näst ! =D haha. Sedan tog jag ett varmt bad =D somnade tillomed i det ;D men jag drunknade inte som tur va.. ;) hihi..

På fredag så ska jag förlja med L & J till Roberts igen, det är kareoke tävligt, den som vinner får 5000kr kontant i handen =) rätt schysst, fan att man inte kan sjunga ! =P haha.. men vi får hoppas att L vinner så hon kan bjuda laget runt ;) haha.. muuums =P

Idag fick jag också mail om Hunddagis, från mikis hunddagis, dem kanske har en plats åt Troya =) vi ska på besök nästa vecka ! =) det blir kanon bra om hon skulle passa in där!! =)

Jag har tänkt att börja skriva om några resept här på bloggen =) det är enbart nyttiga måltider =) det känns bra ! =)

Nu ska jag gå och äta middag, lite sent ! men ändå, det blir riktigt smarrit, ris med våran special kyckling och curry sås.. kanske kan ni få det reseptet någon dag om ni har tur ! ;D

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0