R & R

Kom precis in från promenad. Lite skillnad nu mot imorse, det snöar knappt och blåser inte speciellt mycket heller. det ligger knappt snö kvar då solen lyser. hur skönt som helst =)
Så nu sitter jag och lyssnar på Ronny och Ragge. laddade hem deras skiva i förrgår ! :D hehe, massa gamla sommar minnen kommer upp på nytt =). Det är trevligt!

Kollade våra bästa år idag också såklart =P det är riktigt spännande nu. eller aa, dem har hittat en kopia av marlena ! :P helt sjukt, men dem grep ju det "riktig" iaf.. haha, undra hur den där serien ska slut :P .

Juste, hittade ett klockrent citat. haha, och jag tycker verkligen att det stämmer också! jag HATAR politik.


image51 Politiker är som krokodiler, stora i käften och saknar öron!

Håller du inte med om att detta stämmer?

Joo, jag tror det !




/A


Kommentarer
Postat av: mikaela

vadå? fanns det två stycken marlena? haha jag kollade lite på serien förut när hon sprang omkring och mördade folk men slutade se när fucking skolan kom ivägen nu XD

2008-03-25 @ 17:45:58
URL: http://daleke.blogg.se
Postat av: cissi

Jag håller inte med det där citatet om krokodiler!
Jag är ungdomspolitiker, men jag har öron! :(

2008-03-25 @ 17:52:49
URL: http://fromsuburbia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0