Torsdag.

(Nu har jag bestämt att bara skriva veckodagarna som rubriker. Jag orkar inte tänka ut vad som skulle passa annars.)

Idag blir det lunch med Daleke i stan. kanske blir det de mysiga lilla stället vid Hötorget där dem har godomliga sallader? =)

Idag ska jag packa ihop alla mina saker jag har haft hemma hos T. känns lite ledsamt faktiskt. Nu kommer mitt rum bli as mycket övermublerat, lite mer än vad det redan är. ojoj.. Så min tanke är att pappsen ska få komma hit med bilen så vi kan packa in allting. känns nästan som överdrift, men jag har faktiskt rätt mycket här ändå, som jag tror man inte tänker på. Och det är saker jag absolut inte kan bära på en buss, så det kan vara bra för då förstår pappsen det och tycker synd om mig, och så kommer han hit =D hihi.. Men det är fortfarande ingen rolig sak, kom ihåg det..!!

Måste erkänna att det känns skönt att vara ledig hela nästa vecka. undra bara vad man ska hitta på för något?!
mamma är ju sjukskriven, så kanske blir det en "rolig" vecka hemma med bara tjat och gnäll.. hmm...?!?

Nu ska jag käka frukost och ringa min pappa.
byebye


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0