tråk..

Här sitter jag med Troya i soffan och kollar på lets dance. så tråkigt har jag denna fredags kväll. visst jag har fårr erbjudande att följa med till Roberts, men hallå? förstår inte varför ni inte trättnar..jag har varit där en gång, känns faktiskt som det räcker med det! =)
Jag har faktiskt t.o.m så tråkigt att jag sitter och läser Blondinbellas blogg..det är sjukt, för jag tycker bara att hon är dryg, och skriver om väldigt ointressanta saker! så det så ! :D hihi..

Jag undrar när Tegel ska byta tillbaka till 18 på fredag & Lördagar..!? Det kommer ju inte hålla speciellt länge med denna åldersgräns som dem satt nu!! så dumt bara, låt oss unga utanför stan ha kul ;) hehe ! :D

Nej nu ska jag kolla vidare på Lets dance =)
byebye


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0