Gästbloggare KS

som alla dom "kända" bloggarna gör nu för tiden tänker även jag göra...

Det är kommissarie Svensson som gästbloggar nu ;)

Hejsan alla kära läsare!
Vi sitter hemma hos Anna nu, eller rättare sagt ligger. Vi var på roberts igår.. fy fan vad det var kul, jag fick änterligen kyssa killen som jag har trånat efter i ett halvår nu, kan det bli en mer lyckad kväll?! idag är jag världens lyckligaste människa men det är blandade känslor mellan ångest och lycka, varför? jag borde vara nöjd men så ska denna förbannade ångest ligga, men men. Anna däremot var inte lika förtjust i mitt ragg, men samtidigt blev hon inte förvånad för det var ju faktiskt en ....

Vad ska man egenligen skriva när man gästbloggar? förvirrad... ja ! ska man skriva om mode? killar? ute & innelista? raggningstipps?

Nu kom jag på det.. raggningstipps, det pinsamaste jag har gjort var när jag gick fram till en kille på krogen och sa den gamla jävla ramsan "brukar du hänga här ofta"  samtidigt som jag sa det så hörde jag hur det lät så jag skulle försöka rädda situationen och det slutade med att grabben gick därifrån..

Jaja, detta var inte så kul som jag trodde att det skulle vara så jag säger tack och hej för mig idag !

Puss och kram KS
Kommentarer
Postat av: Tina

Äntligen jennifer, som jag har längtat! det var inte en dag för sent.

2008-05-10 @ 16:20:53
Postat av: mikaela

anna du får gästblogga i min nångång!! :D

2008-05-10 @ 22:54:30
URL: http://daleke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0