hum.

Ikväll drar vi in till stan och ska käka middag och sedan utgång, som det ser ut nu. Fira Tina lite =) kommer bli kanon kul hoppas jag på. just nu ligger jag bara hemma i sängen och bara väntar ut tiden, orkar inte göra ett piss, är skit trött. somnade runt 4 inatt och sedan blev jag väckt vid halv 10. kuuul ! tack för dem timmarna. :P

Nu vill jag ut och övningsköra, så ska gå ner och fråga pappa om han vill vara lite snäll! :D hehe..


------------------------------

Är det änns värt det?

---------------------------------

Sluta spraya kärringjävel!
Kommentarer
Postat av: J

Hej!
Kolla gärna in min blogg.
Kram

2008-05-03 @ 21:11:20
URL: http://jahwanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0