Jag har ingen aning...

..Om vart ifrån Game (Jennifer) har fått sina dance moves ifrån... Carina dansar bara några få gånger om året, och det är till låten "Anna och mej" .. Svensse han tror jag aldrig jag har sätt dansar (Under dessa snart 20 år), och inte Johan heller..Men Jennifer.. hon tror tydligen att hon har erfarenhet endå ! =D HAAHAHAHAAHAHA

På bild 1 kan du se en kille som kan breaka ! och på bild 2 kan du se en som gör sitt bästa ;)



vet fan inte vem som är bäst.. första killen ser ganska smidig och stark ut..Finns det någon som kan hjälpa mig med orden för Jennifer? ;)

/A
Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag är gryyym på att breaka, det finns ingen som är bättre än mig ;)

2008-05-14 @ 18:27:34
Postat av: Anna

HAHAHAH!!

2008-05-14 @ 21:55:59
URL: http://annisen2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0