Kom på en till sak ;)

Haha, igår när jag och mamma satt och kollade på hennes foton jag la in från hennes mobil så kollade vi på ett foto av mig.. och då säger hon: Det här ser ut som ett foto som man sätter in i tidningen man exempelvis skulle vara försvunnen.. jag bara skratta, och när jag kolla på det lite så ser det lite ut som det =p nu är bara frågan om mamma vill att jag ska rymma ;) haha, men det är ju ett gammal foto, som är snart mer än 4 år gammalt =P

image142

Jadu vad säger du? vad tycker ni? =P

Har du sätt Anna ?
Anna 17 år är försvunnen, hon försvann den 14 juni 04 efter en skoldag,
sedan dess har ingen sätt till henne.
polisen har efter mycket sökningar, knackningar hos grannar och
förhör med vänner ingen misstänkt eller nya spår..
Polisen i Brottby (Game) har valt att lägga ner polissökandet,
vänner och bekanta är tydligen upprörda, men polisen gör ingenting.

Polisen i Brottby ska tydligen ha sagt: "Ähh skit ner dig" till dem anhöriga ;)


(Någon dag sedan fann dem Anna, död i källaren på Alvägen *2)
Tydligen ska den ända polisen dem har i brottby bo där ;)

/A
Kommentarer
Postat av: Helen

Hahahahaha faan va skön ;)

2008-05-22 @ 22:13:44
Postat av: mikaela

hahahahhaahahhahahahahaha

aaw assså anna va en sån braa person!! hon va ju typ min main dude!

WHYYYY.. OH WHYYYYYY???!?!?!

2008-05-22 @ 22:15:53
URL: http://daleke.blogg.se
Postat av: Hanna

Hej! Nej, använder ett program som heter gimp. Går att ladda ner kostnadsfritt på www.gimp.org Ett tips är att du laddar ner någon manual eller kollar på filmer på youtube, om du inte använt liknande program innan då :) Ha det gott! ps. Roligt inlägg btw :) hehe :)

2008-05-22 @ 22:58:17
URL: http://aleh.blogg.se
Postat av: Game

HAHAHAHAHAHAAHAHA, jag kan vara farlig... passa dig JÄVLIGT noga och håll dig JÄÄVLIGT passiv !

2008-05-22 @ 23:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0