Tråkigt väder!

Idag är det bara tråkigt, inget fint väder alls =/ Jag hjälpt mormor att klippa lite tyg tidigare idag, så det blev helt klart! vi kom fram till att hon har klippt ca 10x3 meter tyg.. det är ju en del =P hehe.. sen har vi varit i stinsen och hadlat lite..som säkert tog 2,5 timme.. puh..

Nu står Tayson här som ett fån och kollar på mig :P haha, han ser jätte konstig ut eftersom han är blöt =D Hahaha..Här kommer en liten bild på honom. fast där är han ändå rätt så söt, det är han inte nu.. Haha =P


Tyvärr kan jag ju inte lägga in bilder på det jag målat och gjort fint, har inte min andra mobil med mig, och inte sladden så att jag kan lägga över bilderna heller.. men jag tar med den mobilen jag har nu och gör det där senare när jag är hemma =)

Jag och M satt och pratade om hundar några timmar igår, och pratar om det idag också.. han är sugen på att skaffa en hund när han slutat plugga, som är typ om 4 år då han är 24 år=P haha.. Han vill ha en Sibiren Husky, dem är riktigt fina, rasen var en av mina favoritraser när jag var liten.. Men dem är inte längre min stora favorit.. för det är Grand danois hundarna (Andra bilden, stora hunden) Det är min stora drömhund just nu ! =D


En sebiren Husky hund ligger runt 7-8.000 kr om du är sugen =P En Grand danois ligger runt 8.000-13.000 kr..Men helst ska man köpa en GD som ligger runt 10.000 och uppåt.. så det så, så är det ;) hehe..

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0