Måndag .

Hoho . Måndag igen.

Ska jag vara ärlig så har faktiskt helgen gått riktigt segt, men det har bara varit skönt!  Det gick bra att jobba idag, det är ju faktiskt inte ett speciellt ansträngande jobb =P väldigt soft. Men det som stör mig är bara tiderna och så. dem ändrar från dag till dag när jag redan fått ett schema...Men som tur var så är dem jag jobbar med kalas! Man har ju alltid en favorit på varje ställe. och Daleke, du kan va nöjd, jag älskar din svärmor hon är skönt! ;D 

I veckan så kommer Cia hem,1 månad tidigare än planerat, men det ska bli riktigt kul att få träffa henne igen! =D Saknat henne jätte mycket! =)

Å vet ni? På fredag blir jag 20 =D hihi .. men jag har typ inte önskat mig något speciellt.. det är väl typ en kofta och sen ticket =P haha. jag är bedrövlig ;) jag vet! =P men vafan..man är bara ung en gång ;) Vem vet, min nästa resa kanske inte änns blir till Turkiet?! (Tycker ni att det låter de troligt?;))

Nyss när jag skulle tända min sänglampa så flög de gnistror =O den pajja totalt. =S kanske är mitt eluttag som är konstigt, för när jag ska ladda mobilen så glappar det hela tiden, så den laddas inte, men i mitt andra som jag har vid dörren, där funkar det hur bra som helst. skönt med en elchock lixom.. nej nej.. usch va läskigt=/

Det är ingen som tycker att det är kallt ute? shiiiit säger jag bara, när jag gick hem idag kändes det som att jag skulle halft dö... Och imorgon ska det tydligen bli ännu kallare...Och helgen ska bli bedrövligt kall.. känns ju halv kul!! =S känns lite bättre om det är vitt på backen och minus grader, än gräs och minusgrader!! =P

Nu blev det ett väldigt långt inlägg =P jag skulle kunna skriva mer, men orkar inte, så vi avslutar med lite slump bilder ist =) .


1. Lizett från midsommar. 2. Jennifer ville testa något, från i sommras =P. 3. Daleke påväg upp till Hölick i sommras.

1. Cia från i sommras inne i tantolunden. 2. T,A,T,R&T på kryssning några år sen. 3. Tina från hennes sommarfest.

1. Jag och daleke för X antal år sen =P. 2. C,A,H&D på tjej middag i Lindholmen. 3&4. Två slitna roberts bilder ;)

/A
Kommentarer
Postat av: Lina

fast jag ska skjuta dig i huvudet anna!

äcklig bild som fan på mig ju!

2008-11-17 @ 22:03:40
URL: http://labanlina.blogg.se/
Postat av: Lina

joo den är ju vidrig USCH!

2008-11-17 @ 22:11:51
URL: http://labanlina.blogg.se/
Postat av: Lillan

Tack för en skön komplimang.



"Dalekes svärmor"Lillan

2008-11-18 @ 18:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0