Utvilad?

Jaa, jag känner mig faktiskt ganska utvilad nu. Hela fredagen på jobbet kändes det som att jag gick runt och gäspa. Och när jag kom hem var jag helt slut. Så igår hann jag inte änns se när deltagarna i idol sjöng sin andra låt. men jag vaknade till igen sen och klockan visade 22.24 och då tänkte jag, det är ju utröstningen snart, så jag klädde av mig för natten och såg utröstningen! TACK SVENSKA FOLKET FÖR ATT INTE RÖSTADE TILLRÄCKLIGT PÅ JOHAN PALM!!! =D ÄNTLIGEN!!! sen efter de somnade jag på en gång igen. och imorse ställde jag kl på 9.00, annars hade jag nog sovit ännu längre! =P

Igårkväll var jag lixom så himla trött så jag inte änns pratade med Älsk. han sa i Torsdags att han kanske inte kunde komma in, så jag tänkte skönt, så kan jag äntligen få sova lite. Men han kom ett tag iaf. upptäckte jag imorse. Ni vet man kan ju skriva till en person även fast den är offline, så ser man ju de när man loggar in nästa gång. Så han hade iaf skrivigt massa gulliga saker =) Så nu känns det som en bra start på dagen =) <3

Om ung 1,10 timma ska jag och Sebastian åka in till stan och julhandla lite, eller vi får väl se om vi hittar något, sen blir det lunch, minns ej vart, han hade ett förslag igår, så det visar sig =) Och efter det så drar vi hem till mormor och morfar och stannar där tills imorgon, så detta blir dagens sista inlägg =P

Jossan har samling idag kl 12. tunering eller vad det är. så hoppas att det går bra för laget då. Hörde att första matchen var mpt AIK =P men om det gick bra eller dåligt det får jag försej veta sen, hon kommer också hem till M&M senare när hon spelat klart! =)

Nu ska jag gå ner, käka frukost, duscha och sen packa lite, och om jag känner till basse rätt så är väl han redan här innan jag är klar och stressar sönder mig ;) haha.

Ha en trevlig lördag! Hoppas även ni på avslutningsfesten i Lindholmen får det hur jävla kul som helst. Ledsen för att jag inte kan medverka..det kommer kännas..för er alltså! ;) haha! Tjaaa !!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0