1 Oktober .

Igår gick jag och la mig ganska så tidigt, eller aa klockan hann bli halv 12. men det tycker jag är tidigt gemfört med när jag brukar somna. Och jobbet gick bra, hela dagen gick väldigt fort.. Tycker jätte mycket om ungarna på det där dagiset, så himla mysiga ungar. Sen idag så kom dem på ett smeknamn till mig, dem kallar mig Vieö. haha, ingen aning om varför..men jag tycker det är gulligt =P

Nu har jag precis käkat middag, och funderar på att göra iordning lite i mitt rum, iaf stänga fönstret som jag öppnar varje morgon.. annars lär jag ju dö av kyla när jag ska sova! =P Sen ska jag fortsätta på en grej jag börjat me, kanske får ni se när det är klart=)

Jag är faktiskt rätt sliten måste jag erkänna också.. men det blir inge bra om jag somnar nu, för då kommer jag vakna pigg vid 11.. och då kommer det bli sent inatt! och sånt gillar vi inte! =P Försej börjar jag inte förns kl 12 imorgon =P Men jag ska försöka sova skapligt iaf! =)

Om 10 dagar fyller min lilla syster år.. Någon som har förslag på vad man kan köpa till en 14 åring? =P Hennes lista består väl av kläder..iaf 90 % =P haha.. Men har lite planer, men dem håller jag för mig själv då hon kan läsa=P Men hon blir nog glad=)

Längtan är obeskrivlig
Saknar dig så mycket <3


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0