HALAY

Haha. sitter och lyssnar på Halay låten =D haha!
Psyk psyk psyk! ;)

Idag drog mor till B och L landställe, och blir kvar där tills på söndag. Och antar att Tessan och Robin åker hem till hans lägenhet ikväll. Så blir en lugn kväll med bara mig pappa och jossan, ska bli rätt skönt. Och imorgon är det ju äntligen fredag! =D äntligen helg ;D hihi. Men först är det ju jobb, men slutar vid 4 så =)

Sen efter jag slutat ska jag hem och landa lite, sen ska jag hitta på något med Helen, vet ej vad än, men något bli det=) Säkert trevligt, har ju inte sätts på ett tag..!

Idag är det bara 15 dagar kvar tills vi åker..Bara 15 dagar.. det är ju hur lite som helst! =D Riktigt nära! längtar så himla mycket. Och jag kommer ta vara på varenda minut tillsammans med Älsk. Han berättade igår att han kommer vara ledig hela veckan för att bara umgås med oss! =D Ohh.. ÄLSK ÄLSK ÄLSK! <3

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0