Ho ho .

Hallå där gott folk!

Idag gick jag upp tidigt, eller jag vaknade av ett sms från min kvinna som jag har runt lillfingret ;) haha!  Och kl.11 idag så kom farmor hit =) Jossan ville att hon skulle komma upp nu när hon fyller år och så =) Så jag har suttit och spelat lite kort med henne, som hon älskar  =P haha.. Men blev lite trött, så rymde ett tag;) Men då åkte jag på att sköta tvättstugan ist =P great ;) haha..

Idag ska jag faktiskt träffa lillfingrets-kvinnan ;), vi har ju inte sätts på ett bra tag, så det ska bli naaajjs=D Hon skulle gymma efter skolan, så hon skulle höra av sig när hon var påväg, så möter jag henne vid bussen =) Så det blir kalas! =)

Nu ska jag gå ner en våning och vara social med mor och farmor!

Och något som ska bli lite skönt är att Tessan och Robin inte kommer hit idag..haha va elak jag är;) Dem ska sova i Solna i Robins lägenhet..!! En lugn kväll alltså ;) Hahah!

Nej då, T är en riktigt bra syster faktiskt, hon har hjälpt mig med saker som jag verkligen behövt hjälp med! Och ställt upp ganska så mycket faktiskt.. känns att man kommer lite bättre överänns med henne nu för tiden än förut.. Förut var det inte många minuter om dagarna som vi inte tjaffsade, och då spenderade jag väl typ 99% av min tid hos Thomas i Bromma, Och vilket han var helt underbar och lät mig göra=).. Så ganska skönt att slippa bråka så mycket nu med henne när jag är tillbaka hemma.. =P haha! Efter alla dessa års tjaffs =P Nu har vi växt upp lite och kan iaf hålla sams! Även om jag älskar att jävlas med henne! ;D haha! Jag måste ju trotts allt ge igen lite på alla dessa år jag bara tagit imot skit och svalt de! =P Jag har ju gått upp ett steg i trappan som ni vet;) YEEEAAH!

Nej nu ska jag seriöst gå ner =P För nu kom även pappa hem från jobbet också =)

Ha en trevlig dag!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0