Måndag .

Ja, då var det en ny vecka, jobbet på det andra dagiset gick bra idag. =) och det var faktiskt kul! =)
imorse när jag gick upp så var det första gången på riktigt många veckor som jag kände mig utvilad när jag gick upp. och det var faktiskt riktigt skönt! =)

Igår var Älsk hur gullig som helst! Saknar honom verkligen så mycket! och det känns underbart att för varje dag som går blir det bara mindre dagar tills jag får komma i hans närhet igen! Veckan i turkiet kommer vara så himla underbar. Bara vi 4a. Jag, Nusse, Jennifer och Adem. och det känns hur bra som helst att få sova tillsammans med älsklingen i en hel vecka, att få somna i hans famn varje kväll.! <3


11 dagar kvar nu! <3

/A
Kommentarer
Postat av: Linaaa

fan vad snygg du är på bilden Anna!

2008-10-27 @ 18:04:00
Postat av: Anna

Jodu, jag vet!

2008-10-27 @ 18:20:01
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0