Slutat tidigt.

Imorse började jag redan kl 8. Men fick sluta vid halv 1 ist för 5. så det gjorde inget =P Vi var för mycket personal, och eftersom jag är vikarie så fick jag gå =P Men känns ändå lite skönt, för jag somnade inte förns 20 i 3 inatt! Så var väldigt sliten när klockan ringde kvart i 7. men men! Nu är jag hemma, har städat mitt rum,och ska snart gå och möta Jennifer för att ses en snabbis =)

Rolig kommentar idag när jag jobbade..Vi sitter kanske 8 st runt bordet.

Adam P - Vill någon följa med mig hem idag och spela playstation 2?
Adam v-o - Jaa jag vill det!
Adam P - Var det ingen mer som ville följa med?
Elias - Om ni vill kan ni följa med hem till mig och lyssna på Elvis!

Hahaha, det var ingen unge som svarade på de! =P alla bara kollade på honom och sedan fortsatte med det dem höll på med! =D tyckte det kom in lite klockrent =D haha!

Nej nu ska jag möta J. Tjoo

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0