Tisdag.

Hoho !

Allt bra eller? Joo tack, här är det fint, men trött som ett as.. har faktiskt sovigt ett litet tag nu, fast inte länge, kanske någon halvtimma eller så! =) har jobbat idag.. 9-14.30 sen 15.00-17.15 hos mamma och dem! =P Jani, hårt att vara arbetsarkoman! =P

Och så typiskt, idag frågade dem på Dagiset vid tallstigen om jag kunde jobba hela veckan ut, och jag sa självklart ja.. Sen så frågade dem om jag kunde jobba hela nästa vecka också.. men TYVÄRR så har jag ju redan lovat bort mig till ett annat dagis som jag ska jobba på hela veckan. Lite synd, för har inte jobbat så mycket på det dagiset som jag lovat bort mig på.. Så känns lite surt. För trivs så bra på Tallstigens dagis. Menmen, sånt är livet! Det är tydligen 5 st av personalen som är sjuka/sjukskrivna/lediga och sånt. Så Har vi lite tur kanske dem ringer Jennifer så får hon jobba! =D det vore ju bra =)

Just nu blev jag faktiskt lite besviken, insåg nyss att jag missat SOS Familj.. typiskt.. och nu är det ingenting bra alls resten av kvällen.. =/ Desperate housewives börjar ju, men det är inget program jag någonsin tyckt om.. Jag har t.om försökt att kolla på programmet,försökt att gilla det...men jag tycker verkligen inte att det är bra! =/

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0