Torsdag.

Nu kom jag precis hem från att ha varit och handlat med mamma pappa och farmor.. Jag mötte aldrig Daleke, vi ska höras efter middagen ist =) 
När vi var iväg så köpte jag ett par byxor också..eller aa mamma öppnade upp plånboken lite;) haha.. Dem satt riktigt snyggt;) ohh.. fick köpa lite mindre storlek så dem inte blir lika stora som mina andra jeans =P haha..

Just nu kom farmor upp på mitt rum och sa:
F- Vet du vad jag ska göra?
A - Nej, vadå?
F- Jag tänkte gå och kissa.. hahaha

Ehmm..jo men det var ju ett kul skojj ;) hahah, lika dålig humor som pappa;D
Sen när hon kommer ut från toan så kommer hon in här igen, och så säger hon:

F- Du har lite större säng nu än sist va? En dubbelsäng..
A- Ehm..Jo det har jag..Nja inte dubbel men bredare..
F- Jo det är ju smart när man är två..
A- Aa det är det väl...!?
F- Jaa, för när ni är klara så kan ni ju lägga er i en varsin...Hahhaah!

Och så går hon ner =P Min farmor är COOL! ;D Hahah!

Och vet ni?! Tessan och Robin skulle ju sova i Solna.. Meeeen när vi kom hem så möter jag T, och nu ringde R och han är påväg från jobbet...HIT hem... gah.. dem ska inte vara här =P Det skulle ju bli en lugn kväll!! Men men.. jag får gå hemifrån..för just nu orkar jag inte med någon av dem!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0