Varit en dålig uppdatering .

Hallå där, får väl be om ursäkt för den dåliga uppdateringen!

Igår så uppdaterade jag ingenting eftersom jag jobbade.. Jobbade över lite och slutade halv 4! =) Sen så vart det middag.. och helt ärligt så hade jag ingen lust att skriva efter jag käkat.. Så jag struntade i de =P Jag gick och mötte J när hon kom med bussen runt 6. sen gick vi hem till henne, och jag kom hem vid halv 11.. Och då var jag verkligen för sliten att skriva.! Då blev det bara prat med älsk innan sängen..

Natten till igår så somnade jag vid 3 tiden.. och det var inte speciellt skönt när klockan ringde kl 8.. Blev inte många timmar.. men som tur var så gick jag och la mig redan runt 12 igår, Så inatt fick jag iaf 8 timmars sömn, det behövdes, hade jag inte fått så mycket hade jag nog varit död idag.. Jag var rätt sliten imorse, men det gick ganska så snabbt över! =)

Imorgon ska jag inte jobba, på ett sätt ska det bli skönt! Men ändå lite tråkigt.. Kanske ringer dem från Gettostigen?! ;) Haha! förhoppningsvis ;) .. Måste ju se om C är brun nu när hon kommit hem från Turkiet, sen fråga hur Aty var mot dem.. jag sa ju åt honom att vara trevlig, så de hoppas jag han var ;) hehe!

Vet ni hur stora planer jag och Jennifer har för den 30/10?? Neej jag tror inte ni har en aning faktiskt! Det är fortfarande lite hemligt! Ni kan få reda på det om några dagar! ;)

Hep onu özlüyorum !!!


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0