Cia är en ängel =D

Jag har som sagt inget nerladdningsprogram, hade förut, men nu verkar inte mycket funka på min dator =P haha Men iaf, så jag frågade om Cia kunde ladda ner lite låtar till mig, har 3 st, och kunde hon, visst är hon är snäll ängel? =)
tyvärr hittade hon inte alla, bara den översta =P men jag fick lite andra så det blev ju bra ändå =)

Dessa låtar var det jag strävade efter;
Kobojsarna - Bambi
David Guetta - My dream is to fly of the rainbow so high
R.I.O. feat sunshine- shine on
(
Sen vet jag inte om det stämmer med namnen på
dem två sista, men jag tror ni fattar ändå! Dem heter
så på youtube iaf, så rätta mig om jag har fel;)
)

Nu ska jag åka med pappa och hälsa på Mamma. Sen ska vi förbi och hämta T.

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0