En måndag .

Imorse vaknade jag av att jag hade hur ont i axlarna som helst. inte alls kul. sen har jag träningvärk i benen också, haha. vad har jag gjort igentligen? =P När jag gick upp så gick jag bort till tvättstugan och kollade om det fanns någon ledig tid idag, och det gjorde det, men inte förns kl 6. Hade ju planerat att jag skulle vara lite duktigt innan pappa och dem andra kommer hem. men icke då =P

Idag ska jag kolla igenom lite saker i resväskan. försöka packa ner resten av sakerna som jag inte använder nu. Igår fick jag låna en jättefin klänning av J också =) men den får hon ta i sin väska ;) hihi.. Bara 4 dagar kvar nu.. känns som har varit borta från dem hur länge som helst men det är igentligen bara 3 månader ungefär =P

Nu ska jag fixa lite! Tjoo tjoo !

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0