En sliten söndag .

Igår hade Jossan 4 kompisar här, och det var mycket liv. Och jag var med Jennifer såklart.. Men vi gick hem till henne lite senare och så. sen gick hon och träffade Anton ett tag medans jag hämtade en grej. Och sen drog vi iväg till Vallentuna ett tag och så. Väl hemma igen så dansade alla här hemma, så då började ju självklart jag och J också dansa ;) vi var galet grymma! ;) sen följde jag J hem, och gick hem. men gick inte långt efter de igen hem till "min gamla man" ;) haha! skämt o sido! Men kag var hemma straxt efter halv 5 imorse. galet sliten. Sen vid 11 tiden imorse så vaknade jag av att Josefine och hennes kompisar håller på att slå igenom väggen, så jag fuckar ur och går ner och lägger mig i pappas säng. men blir inte sängliggande länge..

Så vid 2 tiden så gick jag och la mig uppe på mitt rum igen,(då hade Jossans kompisar gått hem) och sov fram till 6. =P då gick jag upp och käkade lite kvällsmat, och sen har jag kört mamma till DS. så nu är hon där igen, men hon kommer väl förhoppningsvid hem igen innan jag åker till Turkiet, annars får jag åka och hälsa på henne där =)

Idag är det bara 5 dagar kvar tills vi åker, det ska bli skönt. Men jag fick reda på en tråkig nyhet också när jag pratade med Nusse idag, han ska typ sluta på vårat älskade hak Lavash(eftersom han måste jobba så mkt), och flytta hem till där han bor. Men jag vet inte riktigt vilket datum (Om 20 dagar från idag, vilket blir den 26e så fall), Men vi hinner iaf träffa honom, eftersom vi åker tillbaka 25de och det känns väldigt bra!=)<3

Nu ska jag dra vidare hem till J, inte träffat henne på hela dagen! <3

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0