Ett sista inlägg .

Nu är det bara 8 timmar kvar tills vi åker här ifrån lilla brottby, och jag börjar faktiskt få lite resfeber. =P men jag känner på mig att allting kommer gå bra =) och det känns skönt! =P

Nu ska jag kolla på paradis hotel och sen ska jag lägga ner det sista i resväskan, sen blir det en snabb dusch innan jag ska gå och lägga mig! så slipper man göra det imorgonbitti!  =)

Och kanske att det blir en uppdatering från Turkiet, men inte helt säkert, kanske kommer något litet inlägg bara för att säga hur vi har det och så =) det får ni vänta med spänning på och se ;D hihi..

Men annars får ni ha 2 riktigt härliga veckor tills vi hörs igen mina kära fans!
My dream is to fly over the rainbow so high!
/A
Kommentarer
Postat av: mikaela

VINKAR AV ER TILLS PLANET INTE SYNS LÄNGRE

have fun dudes! :D

2008-09-11 @ 00:13:23
URL: http://daleke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0