Fotboll och bildag .

Tidigare idag så följde jag med T och RR till Lindholmen och kollade när han hade match. dem vann med 7-0 mot Rö =P haha. dem är riktigt bra pojkarna! =) hehe... Sen fick jag köra hem...hihi.. =P Och just nu sitter jag och kollar på Sverige matchen, andra halvlek har nästan precis början, och der står 0-0 fortfarande! =P


Men det har även varit lite Bildag också =P det har pratas mycket bil. jag berättade för pappa att jag är sugen på peuget 207, men han tyckte att jag skulle köpa en saab ist =P där ser man! haha.

 
1. Peuget 207, Galet snygg, en ny favorit..Rätt färg också ;)
2. Saab 9-3, klart den snyggaste saab-bilen..Skulle nog kunna tänka mig ;)
3. DELAD PLATS Lexus LS600h och Chrysler 300C, Båda är sjukt snygga, men frågan är om drömmen kommer slå in? ;)   (Jag har hört att det sista som överger än är hoppet;) haha)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0