Fredag .

Gaah, dåligt trött och sliten jag var imorse, jag kom inte i säng förns halv 2, och det är inte bra jobbat när man ska upp kl 7 på morgonen. men ändå, vad gör man inte för sina två "pojkvänner" ;) Hahahah !

kändes lite tråkigt att det var sista dagen att jobba också, även om den här dagen var den mest stressade =P haha. Men dem sa att dem gärna hörde av sig fall dem behövde hjälp =) Och det känns ju kul, då finns ju risk att jag träffar dessa trevliga människor igen =)

Just nu sitter jag och väntar på Cia, hon ska komma och hämta upp mig, sen så ska vi till Lindholmen och fira Helen som fyller 20 år(Imorgon) =P Så där blir det middag och fika och säkert massa skitsnack ;) hihi.. Nej nu måste jag röra på mig.

Ha en trevlig fredag!

Vi hörs senare, GARANTERAT ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0