Hemma igen .

Så.. nu är man hemma igen.. planet var 1 timme sent. så vi var inte på arlanda förns kl 3 inatt..och innan jag visste att planet var försenat så hade jag sagt ja till att jag kunde jobba idag.. så halv 6 somnade jag, och klockan ringde 07:45.. kändes inte sådär jättekul.. men nu har jag iaf jobbat klart. och det kändes bra, nu har jag ju hela helgen på mig att vända tillbaka dygnet och sånt på! =P

Just nu så kommer jag inte skriva det där mil långa inlägget med hur allt har varit =P Nej nej.. Nu ska jag ladda upp bilderna på datorn och njuta och minnas..men först ska jag bara hitta kameran..mamma har lagt undan den..

Kommer säkert något inlägg senare med bilder =)
Nusse <3
/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0