Måndag igen .

Idag har jag jobbat, och det har gått väldigt bra faktiskt, men jag var väldigt trött i fötterna, hehe =P så ikväll blir det att ta det lugnt, framförallt för att jag håller på och bli sjuk, sen så ska jag upp tidigt imorgon och jobba, jobbar hela denna vecka ut! Och när jag jobbar har jag inte mobil en på mig, så ni får ringa efter halv 3, då har jag slutat! SKICKA INTE SMS SOM JAG SAGT TIDIGARE, HAR INGA PENGAR SÅ KAN EJ SVARA!!! Såå, nu har jag sagt det IGEN =P och denna gång förstod alla hoppas jag! ;)

Har nyss käkat middag, och just nu händr det inte mkt...skulle ha följt med Robin och Susanne och tränat spinning, men så blir det icke tyvärr eftersom jag har så ont i halsen och i huvudet.. Jag ska försöka spara mig fram till Torsdag så jag blir friskare, då kan jag vara med på bandyn =D jag tänker smart ;) hihi..

11 Dagar kvar ! <3

/A
Kommentarer
Postat av: Tina

men du har inte funderat på att du kan ringa upp när du kommer hem, när du inte kan svara på sms?

2008-09-02 @ 10:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0