Söndag .

Hallå där .

Idag är jag sliten.. jag vet inte varför.. gick försej och la mig rätt sent igår.. Men har ändå fått mycket sömn.. jag har tänkt på en sak..varför vrider man på sig när man sover? är det för man alltid drömmer? eller varför jag man det? Orolig känsla? Jag rullar extremt mycket när jag sover ensam, då ligger mitt lakan uppe vid huvudkudden eller nere på golvet..! Men när jag sover med någon, då rullar jag knappt någonting alls.. undra varför jag gör så?! humm =P

Nu är det 3 dagar sen vi kom hem.. och humöret är väl inte på topp.. Men vad ska man göra..Kolla på bilder och njuta av den tiden vi var där och längta tills nästa år, då jag och Jenni kommer åka dig igen!=D Och sen har vi en liten rolig sak vi ska göra också. Men den vill jag inte skriva om här eller säga till någon tills vi vet lite mer =) Så ni får hålla ut ;)

Dagens planer är bara att ta det lungt känns det som.. Kanske söka ett heltidsjobb också ;) det kan jag roa mig med.. Jag är fruktansvärt seg att ta tag i saker som jag inte tycker är kul! Måste ändra på de=P haha!

Ha en bra söndag!

Hep Onu özlüyorum <3
/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0