Tisdag .

Kom hem för ungefär en halv timme sen, jobbet var bra idag, igår och idag har jag fått stått i disken, men har inte varit mycket att göra då vi har 4 st killar som praktiserar, så dem får göra allting (A) haha ;D skönt när dem frågar mig vad dem ska göra, så sätter jag dem i arbeta, haha! ;D schyyyst =P

Igår så var jag jennifer helen och Cia ute på en road tripp..igen =P vi var lite överallt faktiskt.. men vi avslutade i Bromma, så jag och Jennifer gick och träffade Thomas ett tag, och det var faktiskt trevligt, tyckte jag.. inte träffat honom på länge nu så.. Har saknat honom..Men men.. Sen drog vi iaf hem, C släppte oss vid Ica, och sen gick vi hem till mig och hämtade lite saker, sen hem till J och så sov jag där..Jag funderade på om jag skulle ha sovigt hemma först, för jag var inte på bra humör och så.. men som sagt, min älskade J gjorde mig glad och jag sov där ändå!

Men idag så funderar jag faktiskt på att sova hemma, hehe.. har tappat rösten väldigt mycket nu.. och kände mig lite yr idag på jobbet.. och så tror jag att jag skulle behöva en natt i min egna säng =P hehe...för jag får inte bli sjukare än vad jag typ är nu.. så denna kväll ska jag verkligen slappo slappa! =P

Nu ska jag gå och vila ett litet tag, medans det är tyst här hemma, är ju ensam.. sköönt =)

10 Dagar kvar !
/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0