4/4

Hej hej.

Det blev ingen uppdatering igår. Direkt efter jobbet gick jag hem gjorde mig iordning lite, sen drog jag och Jennifer in till stan. Det var ju sjukt fint väder igår! =) Men en ganska stor besvikelse var väl att mitt NYA kort jag gick IGÅR inte änns funkade. Detta är 6e kortet jag får. Hej då Seb och välkommen Nordea!

Men fick iaf med mig en ny jacka från stan=) kanske kommer in en bild på den sen! Så det blev ju inte speciellt mycket shopping, så vi tog tunnelbanan till gärdet och gick hem till Lojjan. Det var en riktigt trevlig kväll! Även om det kanske var extremt läskigt också. Jag trodde inte på andar, men nu kan jag lova att jag gör det! Usch!

Men nu är en det ju en ny dag, och solen lyser och värmer väldigt mycket, temrometern på baksidan visar just nu 33 grader!! DET ÄR SJUKT! =D vi får alltid extremt varmt på våran baksida! För er som inte tror på det ska jag allt bevisa det! ;) haha.. Förra helgen var det typ snökaos, nu är det 33grader på baksidan! Det är Yeeeaah!! ;)

Nu ska jag hjälpa mamma och plocka fram utemöblerna och troligtvis lacka dem också! =)

Vi hörs senare, ut i det fina vädret med er ni också! Tjoo!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0