7 pluttiga dagar kvar!

Nu är det bara 7 dagar kvar tills jag sitter där och är påväg mot arlanda! Jag tänkte på det imorse, att tänk... om bara 1 vecka, då vaknar jag upp på ett ställe som jag trivs så otroligt mycket på! Det är bara 4 arbetsdagar kvar också. det känns riktigt bra!
______________

Idag följde jag med Jossan och Pappa till Järfälla och kollade på när jossans lag hade match, dock var hon inte med eftersom hon är förkyld. Men det var trevligt att sitta där i sen varma solen och bara glassa! Även om man var lite irriterad över förlusten! =P hehe. Menmen. Kanske kommer upp lite bilder sen, tog med mig kameran! =)
Påvägen hem svängde vi även in och köpte lite nya skor, det behövdes =) Riktigt nöjd! =)

Jag funderar på om jag ska knalla bort till bilisten. för jag tänkte sola idag! =) Måste ju ligga i hårt nu, inte många dagar kvar. ;) haha. Jaa, så får det bli! =D hihi.

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0