Att flytta hemifrån !

Ser fram imot helgen!

På fredag fyller mamma-Carina år. Då får vi säga grattis till henne!

På lördag blir det grillkväll tillsammans med Cia helen och Daleke. Det ska bli mysigt.! Vet ej så mycket, så kan inte skriva så mkt om det helle. om det nu finns något mer att säga? :P haha!
______________

Jag har tänkt på en grej, nu när man har hjälpt Tessan och Robin och gjort ordnings deras lägenhet, då blir man bra sugen på att flytta hemifrån själv!! Tänk att bara få inreda och göra precis som man vill! =D vore inte det väldigt underbart? Jag älskar att pula och plocka iordning alla nya saker man har köpt och så! =P
Jag fick ju lite känn på det när jag var tillsammans med thomas och han flyttade från hans hyreslägenhet till den han köpte. Då fick jag plocka upp allt i köket och sånt, jag fick t.om ställa in allting i skåp som jag ville. hehe, då kände man sig lite stor ;) hehe.. och jag tyckte det var kalaskul! =D haha.

Men som sagt, nu är man hemma igen! ;) haha! Och som pappa säger "du kommer bo ensam, för du kommer inte klara att bo tillsammans med någon så nära, sen kommer du ha hur många katter som helst, så kommer det lukta illa i hela lägenheten!" Hahahah!! man tackar pappa! ;)

Jag kommer kanske bo ensam(inget mig imot) och kanske ha någon katt. men det kommer inte lukta illa!!! Jag skulle ha det hur fint som helst! =D Så det så!! Frågan är bara VILKET år kommer detta att ske att jag flyttar?!? Hmmmm ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0