Att ta körkort !

Jag har börjat fundera på om man kanske ska ta tag i körkortet igen.. Jag tänkte, jag kan ju ta med mig teoriboken till Turkiet, så kan jag plugga lite där.. För så busy kommer jag ju garanterat inte att vara, 3 veckor hallå!! ! =P Något jag kan sysselsätta mig lite med. för jag känner att jag måste ha körkort. Och pappa är på mig lite igen. Icke bra!
Och sen har Tessan börjat prata om det, och hon är ju trafikens mest skämmande deltagare! Och innan henne ska jag garanterat eller GRANSH som jag säger ha det!! ;) haha!

Det är ingen som säger att man SKA ta körkort när man fyller 18...Men man kan ju!! ;) haha!

Och det år jag nu får körkort, då ska jag lätt ha en Audi! ;) Mmmm lovely! =D

Ohhh, ge mig !!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0