Dagen .

Dagen spenderats hos Tessan och Robin, Tessan ringde imorse och frågade om jag kunde komma upp och hjälpa henne måla om. Och det gör jag ju gärna för sånt tycker jag är kul. Så vi målade om deras sovrum från lila till mullvad! Det blev väldigt snyggt! Sen så har jag bytt ut alla handtag i köket också. Tessan har en himla tur ibland, dem skulle slänga massa handtag till kök och sånt, helt nya som ligger kvar i förpackningen. Så då tog hon hem dom och böt ut dem gamla fula =) Ibland är det bra att hon jobbar på bygma! ;)
Sen åkte vi hem till Robin mor och skulle äta lite lunch, det var trevligt. och kul att se deras nybyggda hus, hur fint som helst! =) Tänk att få bygga sitt egna drömhus helt själv som hon har gjort. Hon har t.om ritat hela huset själv! Imponerande! =)

Men nu är jag hemma igen. jag känner mig inte helt 100 =/ mitt huvud vill aldrig ge upp. Men blir väl bättre. känns väldigt skönt att man är ledig imorgon. Känns faktiskt som man har varit hemma i typ 1 vecka redan =P haha.  men man ska väl inte klaga! =P

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0