En komisk grej !

Jag måste bara berätta om en ganska så komisk grej som hände igår när jag kom hem.

När jag sitter med Jossan så plingar det till i min mobil. Då får jag ett sms från ett okännt nr. Så vi kollar upp det på eniro, men det fanns ej med där. så jag svarar och frågar vem det var! och jag tror inte ni kan gissa vem det var!
Det var DAVID från Dalarna!! =O Dååålig chock jag fick. Jag har inte pratat med honom på jag vet inte hur många år. Och så hade han tydligen kollat igenom hans gamla mobil och hittat mitt nr. =P haha!

Är inte det ganska så komiskt? Som han sa när han förstod att det var jag "Att det är=) det var fan inte igår. Trodde aldrig att jag skulle få tag i dig igen:) Vad gör du nu för tiden? Fan va kul!=D" hehe. Så vi bestämde att vi skulle ses någon dag. Det blir nog trevligt!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0