Fotonen

Jag har ju glömt att berätta att jag har fått bilderna som jag beställde =D fick dem små bilderna i förrgår, och den som jag hade förstorat igår. Det var kalas bilder, var typ två stycker som var lite mörka, men annars så! =)

Och jag tänker tyvärr inte visa fotot på det som jag förstorade, för jag blev själv rädd för storleken!! Haha! trodde att det skulle vara väldigt mycket mindre än vad det var! Haha, tror jag klickade i fel typ =P haha!! (Det ser inte ut att vara så många, men det är väl iaf något på 90 st, för gav några till Jennifer i påskpresent med henne och Adem på!) =)

Och nej, det är inte bara bilder på Nusse, utan det är blandat, även om han är med på väääälidgt många av dem! ;) hihi..


/A
Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej!

Vill bara kika in och önska en glad påsk! Hoppas du får en trevlig helg!



allt bra?

Kram

2009-04-10 @ 14:12:03
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0