Galen uppdatering .

Uppdateringen idag har inte alls varit bra. Men kan bero på att jag knappt varit hemma. Jag och Jossan har varit ute och lekt med min nya kamera, och sedan så har jag varit hos storasyster och hållt henne sällskap! Bara massa syskon träffar idag! =P hehe. Och sen även lite kusin! Bra de!

Haha, vi gjorde en liten serie! ;D haha! Någon som kan gissa vem vi försökte vara?! =D
Jossans bild är dock mycket bättre tycker jag! =P


Och dem dem bilderna säger vi gonatt. Så höres vi imorgon! =)

/A
Kommentarer
Postat av: Helen

Får en känsla av att det är "the ring" ni försäker härma ;)

2009-04-24 @ 16:31:54
Postat av: dulle

Neee, det är ju The Grudge! :D

2009-04-24 @ 17:01:10
URL: http://jimd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0