Godmorgon .

Känner mig lagom äcklig nu, har precis städat hela huset. Kände att det behövdes, och så blir säkert mamma och pappa glada när dem kommer hem när dem ser att det är fint. iaf mamma hon märker om man har gjort något, det gör inte pappa! ;D haha! Så nu är det cleeeeean här hemma. =)

Men precis nu när jag skulle dammsuga det sista, då råkar jag slita av sladden eller iaf förstöra sladden på dammsugaren. Jag vettefan hur jag lyckades. Med tanke på att nu kommer mor min inte vara lika glad som jag jag tänkt att hon skulle bli =P Menmen, sånt häder väl..eller? Jaja, jag får köpa en ny sladd imorgon eller så. =)

Nu är jag hungrig. Så nu ska jag gå och göra iordning lite frukost. Sen ska jag nog ut och sola ett tag i det fina vädret =) Det gäller ju att passa på när väl solen är här! =)

DAGENS MUSIK ÄR;


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0