Lördag 18/4

Läget då? Med mig är det faktiskt ovanligt bra trotts allting jag fick reda på igår.!

Ikväll blir det grillning och så i vallentuna. Nu känns det lite nedstämt eftersom det blåser galet kallt ute! Men när man slår upp elden så blir det nog varmt. Jag tror det kommer bli kalas trevligt. Har försökt få tag på både Cia och Helen men ingen svarar. så ska göra ett nytt försök om ett tag! =)

tempraturen visar endast 11 grader ute, frågan är om det är okej?! haha! Men det är väl inget att klaga på, om 15 dagar bär det av mot varmare länder. Det känns bra!

Idag ska mamma dra hit lite släktingar, eller aa 3 st, och så ska dem umgås lite. Så pappa och dulle är iväg skickade. Och det hade jag också blivigt om jag inte hade haft planer =P .. Så nu ska jag städa, eller aa det gjorde jag iförrgår, men plocka undan lite mer saker och sånt! =) Så man slipper höra tjatet! ohh, ge mig eget! ;) haha!!

Nej men ni får ha en himla bra lördag! =) Så hörs vi! ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0