Middagen .

Den blir hemma hos moster. För ett tag sen var kusin här nere , det var trevligt. även om jag inte var speciellt social. Vi pratade bara en liten stund, sen gick jag in i duschen och så när jag var klar så skulle han dra upp till Tessan och Robin. Jag bad att han skulle vänta där så kunde vi gå tillsammans hem till honom sen. Jag har ju inte sätt deras lägenhet än. Så det ska bli intressant! =)

Juste, det sista mamma sa igår innan dem åkte var;
M - vi har gömt ditt påskägg!
A - Jaha okej, är det fågel fisk eller mitt i mellan?
M - Haha hurru, det säger jag på lördag ..

Och idag när jag skulle stänga ballkongdörren så såg jag mitt påskägg! haha, så jag har hittat det. Hon hade gömt det under våran klätterväxt som hänger i taket! =P Men jag har inte öppnat det, utan det ligger kvar där. =P =) Det får jag vänta med att öppna tills imorgon!

Nu ska jag torka mitt blöta hår och sen kanske knalla upp till Tessan och Robin. Vi får se. Någon dag måste jag väl gå förbi iaf! ;) höhö .

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0