20090819

Jag har varit seg idag.. När jag kom hem från jobbet så har jag hjälpt till hemma och rensat i lekstugan, som nu mer är ett extra föråd. Sedan massa tvätt. oh hatar det..
Jag är rätt konstig när det kommer till städning och "hemma-göra" .. För när andra är hemma och vi bor fler ihop, då orkar jag inte göra något, då blir jag bara lat och låter allting ligga där det är... Men så fort jag är ensam hemma, typ bor själv för ett tag, då kommer städ-monstret fram i mig =P Då ska jag städa och tvätta o sånt hela tiden. Då ska de inte ligga något på golvet inte! Då får det absolut inte vara stökigt .. Finns det någon förklaring på detta?!=P Jag vet ingen iaf.. mer än att jag typ är scizofren (stavning?) haha! ;D städ-monster...latmask...städ-monster....latmask ;)

Nu blev jag sugen på mannagrynsgröt. Jag äter typ alltid gröt nu för tiden känns det som. oftast havre, det var längesen jag åt mannagrynsgröt. jag vill ha det!! Det får bli imorgon! =)

8 DAGAR KVAR FUCKERS!!!!  =D

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0