Andra gången ...

Det värsta jag vet, det är verkligen småkryp..äckliga små djur.. USCH... Jo, vad tror ni att min mor gjorde på mig för ett tag sen?? Jo, hon fångade en långben när inte jag såg, och kastar den rakt på mig när jag satt här vid datorn med hörlurar i och märker ingenting... Jag får panik och bara kastar mig bakåt och smäller bort den så den hamnar på skärmen..Tror ni då den inte hoppar upp mot mig igen!?? JO KLART ATT DEN GÖR!!
 
Jag försöker kasta mig bort från datorn men fastna med hörlurarna och hela datorn flyger med så nästan mitt vatten spills ut, och de gör skit ont i örnen eftersom höurarna inte lossnade... FYFAN!

Jag bara skrek till "Skulle det där vara kul eller? vaafaaan!!"
Mamma bara står och garvar... Jag får äckel känsla.. usch alltså!!

Men det var väl kul att hon hade skoj iaf... Pucko! =P

/A
Kommentarer
Postat av: erika

haha, jag gjorde ju ett tappert försök att fånga en när jag var där med.. men det slutade ju med att ena benet lossnade och när du drog fram kameran var det verkligen färdig jagat!

2009-08-17 @ 01:40:54
URL: http://erikabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0