Dagen .

Dagen har varit rätt lat. Men jag har iaf hunnit tvätta lite idag också =P deras tvätt tar aldrig slut. Och jag fick inte bort fläckarna från mitt linne som jag spillde soppa på igår. Gårdagens middag var gulash soppa. Och när jag ska hälla i soppan i kastrullen så kommer en långben, och jag får panik (jag hatar småkryp och får panik av dom) och häller soppa över hela mitt vita linne jag hade på mig + på golvet.. jag var lagom glad...njaaa, inte så! =P

Idag har jag umgåtts lite med Jennifer, det är alltid lika trevligt. Men hon gick nyss hem för att käka middag. Kanske ses vi senare. vi får se! Sedan var även Jessica och hennes mamma här idag och hämtade Mojo, hon ville vara lite hundvakt, så hon tar hand om henne denna vecka nu ist för mig! =)

Så...Just nu så sitter jag och lyssnar på Akon. Han är brutalt bra! dock är alla låtar kopplade till Turkiet.. På både bra och dåliga sätt! Men han är för bra för att jag ska sluta lyssna på honom pga vissa minnen. Jag försöker sakta radera allt mindre bra i huvudet och bara minnas alla fina minnen. Nu får det vara nog. Det var på tiden. Jag är nöjd. Nu ser jag fram imot nästa år. Det kommer bli bra! =)

You can not control my life anymore!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0