En gammal video .

Satt och kollade på lite gamla bilder, från turkan såklart. Kollade från Juli förra året. då jag var med första gången. Och hittade då två st videos. Jennifer skulle ta en bild på mig och en annan person. Och så råkar hon spela in.. Så säger hon

J - Oh, nu spelar jag in ....
 
Hon stängr av, sen råkar hon spela in igen, då lyder det såhär;
(Massa skratt i början)

J - Jag vet inte hur man....hhaha
(Jennifer trycker upp kameran i ansiket på **)
J - Hello my dear ...
A - Spelar du in?
J - Jag vet inte...jag tror det .... paus ..Ja, nu är det paus ...
A - Ne men jag vet inte hur man gör...?!

Sen lyckas vi äntligen hitta knappen för att stoppa inspelningen ;) haha!
Men det roliga med det hela är när Jennifer säger efter:
J - Meen var det någon som frågade om du visste hur man stängde av eller?!

HAHAHAHAH... lika roligt varje gång jag tänker på det eller ser videon!! =D

Bild på oss från den kvällen! =) Brun och fin!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0