En paus .

Nu har vi suttit snart i 4 timmar och spelat gitar hero =P Dåååligt beroendeframkallande det är!! haha, men nu har jag lite paus.. eller paus o paus, lillsyrran tvinga bort mig så hon fick spela lite också! ;) haha!!

Men jag är fan duktig alltså, visst att jag kör på medium, men jag imponerar på mig själv! ;D haha!! Helen är väl fortfarande bättre än mig, men några gånger har jag vunnit över henne!! =D Så vi har bestämt att nu på onsdag till torsdag kan bli fredag också,så ska vi bo hemma hos henne och bara nörda oss framför gitar hero! =D haha!! Jag är taggad!! =D

Men nu ska jag ägna min tid åt äääärrrii ;D vi hörs troligtvis imorgon! TJA!

/A

Kommentarer
Postat av: Helen

Hahaha jag ÄGER på guitarhero, jag menar, kolla poägen, det säger ju allt!! :D

Onsdag blir perfekt!! :D

2009-08-02 @ 02:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0