God morgon.

Då var man uppe. Sitter just nu och försöker vakna upp till Sjunde himlen på tv. :P Och äntligen...äntligen, så är det vara en omgång med tvätt kvar. imorse är tredje dagen som jag tvättar oavbrutet...förstår ni nu hur mycket kläder Tessan och Robin har? + att dom är bortresta i 1 vecka, och har med sig kläder dit också.. jag får ont i huvudet att bara tänka på det! =P haha!

Jag måste säga att jag tyckte filmen Troja var bra. Galet snygga pojkar det är i filmen..sådär svettiga och halvlångt hår.. hihi ;D sexigt!! =D

Nu ska jag kolla klart på SH. sen ska jag leta upp en annan bra film och kolla på. och ha lite ångest. imorgon är det dax för jobb. "juhhuu.." =P

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0